Region save and restore.

classic Classic list List threaded Threaded
2 messages Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|  
Report Content as Inappropriate
star

Region save and restore.

usalabs
To backup a region I use "save oar <name.oar>" to save my entire region and it's settings, but if something goes wrong, I can not restore it using "load oar <name.oar>", because the command 'load oar' is not present, backing up the database does not backup the region terrain, or the region settings.

Is the removal of load oar intentional?, if so, why have the ability to save and not restore?.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pour sauvegarder une région-je utiliser "save <name.oar> rame" pour sauver ma région toute entière et ses paramètres, mais si quelque chose va mal, je ne peux pas le restaurer à l'aide "<name.oar> rame de charge", car la commande ' rame charge »n'est pas présent, la sauvegarde de la base de données ne sauvegarde le terrain région, ou les paramètres de région.

Est-ce la suppression de l'aviron charge intentionnelle?, Si oui, pourquoi avez la possibilité de sauvegarder et de restaurer pas?.
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|  
Report Content as Inappropriate
star

Re: Region save and restore.

Lycie Newman
Administrator
Bonjour,

Oui effectivement la commande pour l'import d'OAR ne fonctionne pas sur NWG.
Celle ci créant beaucoup d'assets.

Lycie
-----------------------------------------------------

Hello,

Yes indeed the command to import an OAR does not work on NWG.
This one creates a lot of assets.

Lycie
Lycie Newman
NWG Admin
Loading...